fredag 16 april 2010

FREDAG

Hej :)

Sitter i soffan med en kopp kaffe och kollar på Gilmore Girls. Vaknade uppseendeväckande sent idag, men orkar inte bry mig. HÄRLIGT VA!!

Ska snart hoppa in i duschen och bege mig ner på stan med Hampshire. Jag fick nämligen min cykel igår och Hampy och jag skruvade ihop dem, kanske borde nämna att jag inte gjorde så mycke skruvande. Vi var tvungen att släppa ur luften ur däcket för att kunna få i de och vi insåg att cykelpumpar inte är vår grej riktigt! Undra om man kan gå en kurs i cykelpumpning?! Måste undersökas!! Iallafall jag tänkte gå förbi någon slags cykelpumningsstation nere på stan och pumpa däcket! Lås och korg ska öven inhandlas :)
Jag ska försöka ta en bild på min svarta fara så ni kan få se min nya följeslagare!!

Ikväll ska klassen grilla och jag ska jobba i baren på kåren. Hoppade in i sista sekund och de är quizkväll(stavas de så?) så de lär bli lugnt.



PS. Emilie! Fantomen blev lite ledsen när han såg att du hade skrivit på facebook att han var lite skrämmande. Den där ascoola kommentaren slätade liksom inte riktigt över det. Han är villig att förlåta dig dock, kan ta en dag eller två. Men så du vet iallafall om du försöker ringa så kanske han inte svarar och då vet du vad saken gäller! DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar