lördag 17 april 2010

Cornflakes + Jerry = Sant

Kom hem från kåren för ett tag sedan. Det var så lugnt i baren så vi fick gå hem tidigare HÄRLY! Jag blev hungrig och tänkte äta en skål med cornflakes och mjölk. Fantomen ville självklart också ha, han är mest inne på djungelvrål, men vi hade inga hemma så han fick nöja sig med cornflakes.




Nu tittat jag på så ska de låta på stvplay med EMD efter påtryckning av Maria Radler. Maria tycker att EMD är guds gåva (inte musikaliskt utan karismatiskt) och hon skulle nog inte banga för att ha den trion i sängen nu. Jag själv tycker dom ser snälla ut. Skulle inte förvåna mig om dom alla är extremt duktiga på att laga mat och vågar gå och köpa tamponger till sina tjejer när de krisar. Hyggliga killar helt enklet. Eller jag hoppas de iallafall, för Marias skull.

Sov gott

1 kommentar: