måndag 13 september 2010

Höst



Hej Hösten
Jag vet att många tycker det är jobbigt när du bara kommer sådär plötsligt och ovälkommen. Men jag ska berätta en hemlighet för dig, jag tycker om dig. Jag brukar oftast glömma bort det, att jag tycker om dig så mycket. Så varje år när du kommer blir jag lika glad, så du vet det. jag hoppas att du stannar ett tag, för jag tycker inte alls lika mycket om vinter, det är lite för jobbigt och bökigt för min smak.

Hoppas att du uppskattar detta, för alla behöver få veta att dom är välkommna och älskade

Din trogne följeslagare
Stina

3 kommentarer:

  1. Hej Stina.
    Tack, jag uppskattar ditt inlägg.

    jag tycker om dig med.

    SvaraRadera
  2. AAAAAAAAAAAHA!!!!
    Jag hittade dig... din smitare. Nu har jag koll på dig.
    Saknade dig som fan i helgen. Vi måste ses.
    Puss

    SvaraRadera
  3. haha älskling!!

    Jag saknar dig somfan!! Tänkte skicka brev till dig snart, så du vet :D
    VI MÅSTE SES SNART INNAN JAG BLI GALEN
    Puss

    SvaraRadera